Szállítás - Bios Bio UrnaBios Bio Urna

FőoldalSzállítás

Szállítás

Szállítási feltételek

 

Rendelés kiszállítása

A  rendelés feldolgozása után email értesítést küldünk a vásárlás folyamatának lezárásáról és a megrendelt csomag kiszállításáról.

A rendelt áruk kiszállítását a Magyar Posta végzi. Munkatársai munkanapokon 8 és 18 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják házhoz a csomagot. (lehetőleg olyan címre kérje a kiszállítást, ahol ez időpontban át tudja venni. pl:  munkahely)

A cég két alkalommal keresi fel a vásárlót, és próbálja meg az utánvétes csomagot személyesen kézbesíteni.

Házhoz szállítás esetén, a futárnak történő fizetéskor az ár tartalmazza a csomagolási, kiszállítási és az utánvétel díját is.

 

Szállítási költség és szállítási idő

Szállítási költség Magyarország területén 2,100,-  Ft /1-2 db termék esetén.

Minden más esetben és külföldre történő szállításnál kérje ajánlatunkat.

Szállítási idő, a rendelés lezárását követő: 2-3 munkanap, bármilyen más esetben kollégáink felkeresik Önt a megadott elérhetőségei valamelyikén.

Vevő biztosítja a kiszállított termék átvételét és ezt a számlán vagy a fuvarlevélen aláírásával igazolja.

Kérjük, hogy az átvételi elismervényt csak abban az esetben írja alá, ha a csomagját tételesen ellenőrizte, mert az átvétel utáni hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben Ön a kiszállított terméket nem tudja átvenni, a  futárszolgálat még egy díjmentes kísérletet tesz a kiszállításra. A sikertelen, illetve az esetleges ismételt kiszállítási költség Önt terheli.

A kiszállítási időpont módosításra legkésőbb a szállítást megelőző munkanapon, a szállítást legalább 24 órával megelőzően van lehetőség!

Előre utalásos fizetési mód esetén a megrendelését, csak az összeg beérkezése és a rendelés feldolgozása után 2-3 munkanappal tudjuk teljesíteni.

Személyes átvételre a Bio-Urna Kft. 7635 Pécs, Donátusi út 120. sz. alatt, a cég székhelyén van lehetőség. Rendelése feldolgozása után felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségei valamelyikén, időpont egyeztetés miatt. Személyes átvétel esetén csak készpénzes fizetésre, vagy előre történő utalásra van lehetőség. Szállítási költség ebben az esetben természetesen nem terheli.

 

Szállítási sérülések

Amennyiben a kézbesített csomag már átvételkor sérültnek látszik, kérjük, hogy jegyzőkönyveztesse a sérülés tényét a futárral vagy bontassa meg a csomagot, hogy a sérülésmentességről vagy hiánytalanságról meggyőződhessen. Ennek elmaradása esetén a későbbiekben szállítási sérülésre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás